Elke bestelling die wordt geplaatst, wordt met veel liefde en aandacht door mij gemaakt, ingepakt en verzonden. Het kan echter voorkomen dat je toch niet tevreden bent of dat een pakketje tijdens transport beschadigd, dat is vervelend om te horen en dat zou ik dan graag met je willen oplossen.

- Kan ik mijn bestelling (deels) retourneren?

Ben je niet tevreden dan kan je een product of je gehele bestelling binnen 30 dagen retourneren (14 dagen de tijd om je retour kenbaar te maken en dan nog eens 14 dagen de tijd om je retour te retourneren), mits het géén gepersonaliseerde* producten zijn. 


- Mijn bestelling/product is beschadigd!
Wat vervelend, maar helaas gebeurd het soms dat er iets beschadigd tijdens transport. Mocht dat bij jou het geval zijn neem dan binnen 48u contact met mij op via info@liefleukkado.nl of whatsapp 06-22428917.
Stuur daarbij een duidelijke foto van het beschadigde product, of de verpakking ook beschadigd is en je ordernummer.
Ik zal dan z.s.m. contact met je opnemen voor een passende oplossing.

- Hoe retourneer ik mijn bestelling/product?

Mail daarvoor eerst naar info@liefleukkado.nl o.v.v. je ordernummer, ik zal dan beoordelen of je retourverzoek retourgenomen kan worden (LET OP! Géén gepersonaliseerde producten)Zodra je retourverzoek goedgekeurd is, ontvang je van mij het retourformulier. Vul dit formulier volledig in en voeg deze toe aan de retourzending voor een goede afhandeling.

- Eigen risico:
Het risico van verzenden ligt altijd bij de klant zelf. Verpak de artikelen dan ook goed, zodat er geen beschadigingen kunnen ontstaan.
Verstandig is dan ook om de retourzending met track en trace te verzenden. Op deze manier heb je altijd een bewijs van verzending, mocht een pakketje ooit zoek raken. Kies je niet voor een track en trace code en het pakketje kom niet bij mij aan, dan kan ik de retourzending hoe vervelend ook niet afhandelen. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.

- Terugbetaling:
Zodra de retourzending in goede orde ontvangen is, ontvang je binnen 14 dagen het volledige orderbedrag incl. verzendkosten retour.
Let op! De verzendkosten naar mij toe zijn altijd voor eigen rekening!

*LET OP! Retourneren geldt niet op gepersonaliseerde producten, zoals producten met namen en logo's!
Deze producten zijn speciaal voor jou gemaakt en ik kan deze producten in de meeste gevallen niet meer aan iemand anders verkopen. Denk aan alle artikelen die gepersonaliseerd zijn met naam, logo, eigen tekst of eigen plaatje.

© 2020 - 2024 liefleukkado | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Van 17 april t/m 28 april verwerk en verzenden we géén orders! Alle geplaatste orders worden 29 april op volgorde van binnenkomst weer terug opgepakt.